donderdag 21 juni 2012

Turnpak Zoë

Enige tijd geleden kondigde een Sancho-dame aan dat ze voortaan kant en klare naaipakketjes verkocht om turnpakjes te maken.  Deze aankondiging overtuigde me om mijn vrees voor het 4-way strech lycra te overwinnen.  Geen gedoe met patronen maar gewoon kant en klaar geknipt met handleiding kreeg ik pakje toegestuurd.  Mocht er nog interesse zijn dan kan u deze vriendelijke dame's webwinkel hier vinden.

Het ging veel vlotter dan verwacht en na enkele uren kon ik dan ook met trots het resultaat laten showen door m'n dochter.  Ze kwam net thuis van turntraining en was dus nog helemaal in de 'mood' voor een 'turn-fotoshoot'.  Aan de billetjes zit het pakje perfect vind ze, alleen aan de opening op de rug moet ze wennen en vind ik persoonlijk wat aan de grote kant maar ja... Ze moet er tenslotte haar hele lijfje doorkrijgen hé ;-)

Ik hoor graag jullie bevindingen :-)

De voorkant


De achterkant
 En een waagstand die net iets te lang duurde :-)

Tot blogs!


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zeg! Ziet er prima uit. Dat gat op de rug is inderdaad groot, maar je moet weten dat ik het al kleiner knip dan het patroon aangeeft.
    Wat nog wel een beetje helpen wil is het biesje er wat uitgerekt aanstikken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem die tip mee voor een volgend projectje! Bedankt Wilma voor de uitleg en fijne samenwerking :-)

      Verwijderen