maandag 11 juni 2012

Iets goed te maken met m'n jongste dochter....

Toen ik deze middag na het werk thuiskwam en mijn blik op het prikbord gooide zag ik dat Janne vandaag sportdag had.  De mededeling luidde als volgt: sportieve kledij en schoenen (geen rokjes), flesje water en reservekledij.  Het enige wat in orde leek te zijn is dat ze rokvrij naar school is vertrokken.  Bijgevolg kon ik mij aan een boze blik van onze 5jarige dochter verwachten en geloof mij... Die zijn boos ;-)
Ik besloot dat ik iets goed te maken had met haar en besloot ook voor haar nog een A-lijn rokje van Mme ZsaZsa te maken in een leuk uilenstofje dat ik op Ebay ooit gekocht had.  Niet alleen goed voor haar maar ook om mijn geweten wat te sussen ;-)

Bij thuiskomst moest ik enkel de boordstof (zei ik al dat ik fan was van het spul?!) aanzetten en de zoom spelden en naaien.  Nog een passessie erbij et voila, alle boosheid is van haar gezichtje verdwenen.... Dochter blij en mama blij, wat moet een mens nog meer hebben?  Niet letten op de natte haren en de gekke bekken :)



10 opmerkingen:

  1. leuk gedaan, en boos kijkt ze idd niet ;o) waarschijnlijk ze zal denken: "laat mama maar regelmatig iets vergeten... :o)"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey , ik wou ook es kijken op je blog maar blijkbaar deel je niet

      Verwijderen
    2. Ik denk dat het ondertussen gelukt is niet? Wat bedoel je juist Rita?

      Verwijderen
  2. heel mooi en idd wedden dat je gerust soms nog es iets zal mogen vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeten zal zeker nog eens gebeuren, nu maar hopen dat ze niet altijd een rokje verwacht haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stofje! Daar zouden ze hier ook héél content mee zijn ;-)

    Heb je er al aan gedacht om de woordverificatie uit te zetten? Op mijn blog vind je in de zijbalk een handleiding. Het is soms echt puzzelen om die codes te ontcijferen en ontmoedigt het reageren. Het is maar een tip hoor.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga direct eens neuzen bij jou zie, ik vind het zelf ook vervelend maar had geen idee hoe ik deze moest uitschakelen! Bedankt voor de tip en je reactie!

      Verwijderen
  5. Weer een tof rokje, leuk stofje ook! Zo levert iets vergeten toch weer een leuke creatie op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi!!
    Hoe zet je de boordstof erop?
    Want dat wil ik graag ook wel eekeer probere

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Tamara, ik vond deze link voor jou waarin heel goed te lezen staat hoe dat moet: http://madebymamasha.blogspot.be/2011/06/de-xy-files-t-shirts-tricot-en.html

      Succes!

      Verwijderen