zondag 10 juni 2012

En nog meer rokjes

Tijdens de coupurefeesten belandde ik geheel onverwachts samen met een vriendin in de stoffenkamer.  Doe je ogen dicht en denk terug aan vroeger waar je in zo'n snoepwinkeltje staat en niet weet wat te kiezen...Awel, dat gevoel hadden wij ook.  Schone katoentjes, tricot, badstof, lintjes, boordjes... Enfin jullie snappen het vast wel :)
Toch heb ik mij serieus ingehouden, 2 kleurtjes boordstof gekocht een een tricot die ik gewoon supermooi vond, meteen mijn duurste stofaankoop ooit met 17euro/m.  Meestal ben ik prijsbewuster maar ik kon gewoon niet weerstaan aan al dat moois dus vond ik mezelf nog heel dapper dat ik het bij 1m heb gehouden :)))

Met enige daver op het lijf zette ik dan deze week de schaar in het 'dure' stofje van aldaar.  Ik gebruikte het A-lijn rokje van de alombekende Madame en de boordstof die ik kocht.  Man, wat ben ik fan van boordstof, makkelijk, mooi en comfortabel, ik ben fan!

Aanschouw het resultaat, rokje voor Zoë


Vandaag was ik mijn naaitafel wat aan het opruimen en vond nog een restje tricot die eigenlijk te klein was om terug opgeborgen te worden en te groot om weg te gooien...  Ik kreeg er nog net 2 achterpanden en boordstukje van bovenstaande rokje uit en toverde het om tot rokje voor Maxe


Tot blogs!



6 opmerkingen:

  1. heel leuk, gevaarlijk winkeltje hé (-; maar o zo mooie stofkes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Het is ook wel echt een snoepwinkel hé!
    Mooie rokjes geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook wel eens naar die snoepwinkel toe willen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen