woensdag 16 mei 2012

Nog even haken en verrassing gekregen

Enige weken geleden haakte een collega en ik sleutelhangers tvv de uitbreiding van de speelplaats voor onze zwakkere leerlingen (BuLo School).  Een vriendin van me deed ook een inspanning en verkocht een heel groot deel van onze werkjes aan haar collega's.  Nu kreeg ik vorige week van haar een telefoontje of ik bestellingen aannam, blijkbaar vielen de sleutelhangers bij haar collega's in de smaak.  Mijn eerste bestelling was een teckel.  Onlangs was er een ware 'teckel-rage' op het haakforum waar ik lid van ben dus ik moest niet ver zoeken.  Even samen de kleuren bespreken et voila, mijn eerste teckel is een feit en ik moet bekennen; ik vind het best een lekker ding geworden :-)



Er staat nog een sleutelhanger in de kleuren van AAGent en een GSM-hoesje op de planning....

Vandaag had de postbode ook een pakje voor me bij.  Er was een give-away bij de stoffenkamer waarbij de eerste 25 volgers een patroonlat ontvangen.  Ik was al blij dat ik erbij was en Liesbeth liet me weer even ervaren hoe een 4jarig zich voelt als het een cadeautje mag openen.  Kijk maar even mee hoe mooi en origineel het eruit zag!  Het lintje was helemaal in het thema en de reuzeknoop gewoon super!



Ik heb meteen de daad bij het woord gevoegd en de patroonlat reeds gebruikt.  Er staat een Roos 5008 op de planning die ik tegen zondag (doopfeest) hoop af te hebben.  Zoë heeft zelf haar stofjes gekozen en alles ligt geknipt klaar om in elkaar gezet te worden.
Morgen nog een tripje naar het stoffenspektakel in Mechelen op het programma om wat fournituren en eventueel 'koopjes'... Ik hoop maar dat het niet té druk wordt....

Tot blogs


5 opmerkingen:

  1. Wat is die teckel leuk geworden, ik moet hem ook maar eens gaan maken.
    Wat een leuke manier om een kado te verpekken, zo toepasselijk. Altijd leuk om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De teckel is superleuk en het pakketje is wel héél tof verpakt! Succes met het kleedje voor Zoë!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En? Heb je alles opgekocht??? ;o)

    Tof teckeltje... 1 van mijn favoriete rassen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k ben braaf geweest hoor Katrien, enkele stofjes (aan 2euro/m) en heel veel band, lint, elastiek en garen gekocht! Valt mee toch?

      Verwijderen