woensdag 30 mei 2012

Eigen gepruts

Jullie kennen het vast, een kleedje dat super goed zit... Ik heb er zo eentje, allez eigenlijk 2, een groen en een rood met bollen op :-)

Ik probeerde gisteren van het kleedje een patroon te tekenen en een proefmodel te maken van een retrostofje dat ik vond bij de kringloopwinkel (2euro voor een hele grote lap), 't is zo'n 'bommastofje' dat je niet moet strijken :-)
Aanschouw mijn proefversie hetwelke plus- maar ook minpunten had (te kort oa) (niet letten op de honden, die bleven maar zitten waar ik stond dus maar meer op de foto :-))

Dus vandaag maar een nieuwe versie gemaakt van een vrolijk zomerse tricot gecombineerd met felgroene tricot.
Al iets beter maar zeker nog punten die verbeterd kunnen worden (oa de bh die ik eronder draag hahaha)

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!  Kan ik zo over straat lopen of is dit echt thuisblijfkledij :-)

Tot blogs!


1 opmerking:

  1. Ik vind de 2de versie een stuk mooier uitkomen dan de eerste :) Bomma stoffen zijn nog niet voor u ;) Voor mij kan je zeker zo over straat, leuk, fleurig en speels kleedje! Chique gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen