woensdag 11 april 2012

naaimachineproblemen :(

Doordat mijn naaimachine bij het naaien van de hondenjasjes voor galgoaid al veel moeilijkheden vertoonde, bleef ze hardnekkig steken overslaan, draadbreuk veroorzaken ed.  Na was heen-en-weer contact met de leverancier toch maar besloten om ze binnen te brengen voor nazicht.  Tot op heden ligt m'n machientje dus in het naaimachineziekenhuis, over haar toestand is voorlopig nog niets gekend.  Ik hoop dat alles goed met haar gaat en dat ze snel 'ontslagen' wordt en thuis mag opknappen :-)

Bij gebrek aan naaimachine heb ik mijn haaknaalden maar eens terug boven gehaald.  Met als doel sleutelhangertjes te haken die ik dan zal verkopen tvv een nieuwe speelplek voor de kinderen op de school waar ik werk (BuLo Sint-Jozef, stropkaai Gent, type 2) met een kostenplaatje van ong 5000 euro.  Onder het motto: alle kleine beetjes helpen!  Ik probeer alle dagen een sleutelhangertje af te hebben maar soms ontbreekt de tijd me wel.

Hieronder enkele foto's van de gemaakte exemplaren tot nu toe.  Wie interesse mocht hebben om een sleutelhangertje te kopen - en dus ook de nieuwe speelplek te sponseren - laat gerust iets weten!

Labellohoudertjes in verschillende kleuren en leuke knoopjes!


2 vrolijke cupcakes, nog eentje dient verdere afwerking


Zeer lief slakje en uiltje!


1 opmerking:

  1. Fransesca, ik heb je nog niet teruggemaild om te mailen hoe prachtig ze zijn! echt super!x

    BeantwoordenVerwijderen