zondag 15 april 2012

naaimachine-loos

Nog steeds geen teken van leven van m'n machientje... Ik hoop deze week bericht te krijgen dat ze oké is en terug naar huis mag komen.  Er staat namelijk een vriendinnetje op haar te wachten.  Ben dit weekend een borduurmachine (Bernette Deco 500) op leeftijd gaan halen die ik via Kapaza had gevonden.  Het ding is altijd goed onderhouden geweest en het eerste proefborduurtje is ondertussen een feit.  Ik weet niet of het helemaal mijn ding gaat worden maar het lijkt wel leuk om effen stofjes op te vrolijken.  We worden binnenkort vast vriendjes :-)

Op haakvlak heb ik ondertussen nog een paar uiltjes gemaakt en een hartje om als sleutelhanger te dienen.  Het andere uiltje is met dezelfde kleuren gemaakt maar met een ander motiefje.  Deze gaan ook in de verkoop tvv uitbreiding van onze schoolspeelplaats.


Op beestjesvlak (hier te zien) komt Nina ons morgen vergezellen.  Zij moest met spoed weg bij haar huidige baasjes en daar er geen opvangplekjes vrij waren om dit moment in de opvanggezinnen gaan wij haar opvangen tot ze een geschikt mandje gevonden heeft.  Ik ben benieuwd hoe deze prachtige meid gaat evolueren bij ons... Wordt vervolgd

Tot blogs met hopelijk wat creatiever nieuws ;-)

1 opmerking:

  1. Schattig uiltje! Veel plezier met het nieuwe machientje en veel succes met Nina! :)

    BeantwoordenVerwijderen