woensdag 14 maart 2012

Nog eens aan de haak

't Was alweer ettelijke weken geleden dat ik de haaknaalden nog eens boven heb gehaald.  Begin deze week zat er terug een leuk mailtje in m'n inbox waardoor ik de haakkriebels terug voelde.  Tamara die het webwinkeltje http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/tussenhaakjes/ heeft stuurt me af en toe een eigen ontworpen patroontje toe om te proefhaken.  Dit doe ik altijd met heel veel enthousiasme en mijn kids vinden het geweldig te zien wat het iedere keer wordt.  De foto's had ik deze keer niet aan hen laten zien dus moesten ze gaandeweg raden wat het ging worden.  Ze bleven overtuigd dat het een peer zou zijn maar vanavond was 'de peer' af en bleek het een dino te zijn die luistert naar de naam Dilbert :-)


Dit grappige kereltje staat nu als hoofdprijs bij het beloningssyteem van mijn kinderen... Benieuwd of het hen voldoende zal motiveren ;-)

Verder heb ik ook nog genaaid hoor maar die creaties staan nog niet op foto.  Ik maakte voor mezelf (primeur) een tuniek in tricot die wat te ruim is gevallen maar dat ga ik nog wat proberen aanpassen.  Voor Maxe maakte ik - met proefstof- alvast een Roos 5011 wikkeljurkje.  Nog wat innemen onderaan want het patroon valt best lang en dan is ie ook klaar.  Ondertussen bestelde ik online nog wat stofjes die ik kan combineren dus ik kan binnenkort aan de slag!

Tot blogs

2 opmerkingen: