dinsdag 27 maart 2012

Klaartje Konijn!

Tamara stuurde onlangs nog eens patronen door om proef te haken.  Ik deed dat in het verleden al met veel enthousiasme en dat is nu niet anders.  Ik ben er wel eventjes zoet mee geweest maar laat jullie graag kennis maken met Klaartje het konijn.  Het patroontje vind je binnenkort in de webwinkel van Tamara



Op naaivlak heb ik de voorbije week niet veel uitgestoken.  Voorbije zondag was er een samenkomst van galgoaid (organisatie waar ik vrijwilligerswerk voor doe) www.galgoaid.eu om hondenjasje te naaien voor de galgo's die in de Spaanse asielen verblijven tijdens de winter.  Jeanine had al flink stof geknipt en met een aantal enthousiaste vrijwilligers gingen we dus aan de naaimachine zitten.  Helaas bleek m'n machientje wat moeite te hebben met de dubbele stikking van de fleece waardoor ik deze na 2h de hoek heb in gezet.  Op een oud Singertje deed ik dan gestaag verder.  Er is flink doorgewerkt maar herhaling van dit initiatief zal zeker nog nodig zijn om voldoende jasjes te kunnen schenken.  Foto's kan je hier vinden.

Tot blogs!

1 opmerking: