zondag 26 februari 2012

Haakmeeting 25 februari

Gisteren een gezellige dag achter de rug met enkele forumleden van http://www.amigurumi-en-haakforum.nl.  Het is een Nederlands forum waar af en toe een meeting onder de leden wordt gehouden maar aangezien er ook een aantal Belgen vertegenwoordigd zijn was het voor ons niet evident om die afstand te overbruggen.  Daarom werd gezamelijk besloten om ook voor de Belgjes eens een samenkomst te organiseren.  De daad bij het woord gevoegd en gisteren dus onze eerste meeting gehouden.  't was heel gezellig.  Iedereen had voor een hapje gezorgd zodat niet alles op mijn nek terecht kwam, heel lief.  Ik voorzag in het drinken, Astrid had heerlijke pastasalade bij, Tyra had voor zelfgemaakte ovenhapjes en perencakejes gezorgd, Esther had gehaktballetjes gemaakt en Veerle had ons voorzien van stokbrood, beleg en appelcrumble.  Dan waren er ook merci-chocolaatjes maar 'k weet niet meer wie die mee had gebracht :-/

Er werd vooral veel gebabbeld en gelachen en niet zoveel gehaakt.  Wel hebben we wat tips aan elkaar kunnen geven en hebben we gesproken over alle andere creatieve hobby's die we allemaal hebben.  Zo kunnen we met elkaars expertise nog een naai-workshop, scrapbookdag, cupcakes versieren, iets met servietten en scheuren (helaas de naam vergeten) gaan doen onder elkaar!

Ik laat jullie nog even meegenieten van enkele sfeerfoto's

An en Veerle


Tyra met chocolade die ze niet lust haha


Esther met een Amineko die ze had gehaakt


Cindy, aan het genieten in de 'hondenzetel'


De hapjes


Ovenhapje met zalm

Chocolade en haken, een prima combinatie ;-)

Tot blogs!




4 opmerkingen:

  1. Hihi, het was inderdaad erg gezellig! Bedankt voor de gastvrijheid, Fran en Zoë!

    Als je de foto's graag op ware grootte hebt, dan hoor ik het wel. Ik moest ze verkleinen om ze te kunnen online zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een super namiddag. Ik heb mij echt geamuseerd en lekker gegeten en gedronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een héél leuke dag!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, spijtig dat Vigor er niet bij staat op de foto, dan zouden de mensen kunnen zien dat ik aan het genieten was van het 'hondenknuffelen' in de hondenzetel :)

    Het was idd heel gezellig en voor herhaling vatbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen