donderdag 5 januari 2012

stoffenspektakel

Zonet een mailtje in mijn inbox met het programma van het stoffenspektakel dit voorjaar!  Het lijkt wel toeval maar ik weet al wat er in mijn agenda staat op 5 februari!  Naar Gent!!  Ik kijk er al naar uit en bedenk ondertussen welke projectjes ik allemaal kan gaan doen...

Ik heb ondertussen ook een haak/naaiproject gecombineerd en een een kussensloop gemaakt.  Foto hiervan volgt laten daar dochter 2 dit werkje zich heeft toegeëigend en dit gisteren vergeten is bij haar bonnie... Nog even geduld dus maar ik kan jullie al vertellen dat het best geslaagd is voor een eerste!

Verder heb ik ook al 3 kleine portemoneetjes (met rits jaja) genaaid voor mijn 3 meisjes, het derde al meer geslaagd dat het eerste maar ze mogen alledrie gezien worden!  Als m'n ventje thuis is zal ik hem eens heel lief in de ogen kijken om een fantastische foto van de 3 portemoneetjes te maken!

Gisteren ook even Gent onveilig gemaakt om enkele solden te kunnen gaan doen maar het was me te druk zodat ik na 2h al terug thuis stond.  Wel ben ik even bij 'Artevelde stoffen' op de vrijdagsmarkt binnen geweest en heb ik 2 effen katoentjes gekocht om een tas te kunne maken die ik al eventjes in gedachten heb... Wordt vervolgd....

3 opmerkingen:

  1. Amai, ge vliegt er nogal in met uw naaimachine! Tof :D Is het ook met de naaimachine dat je nu een rits kan instikken?
    Ben al benieuwd naar de foto's!!! En de tas! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Cindy, jep, met m'n naaimachine ritsjes ingezet, ging eigenlijk heel vlot :-) Enne.. Ze hebben ook een binnenvoering dus was nog net iets moeilijker dan 'klassiek'. Zin om mee te gaan naar het stoffenspektakel? Kan je op zoek naar een stofke voor Flore haar muziektas ;-) Breng uw machine dan eens mee tot hier en dan vliegen we er samen in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mo ja super zeg!! Wanneer is dat stoffenspektakel juist? Ik zie dat helemaal zitten! :)

    BeantwoordenVerwijderen