woensdag 25 januari 2012

Poekie project en meer

Vandaag even gaan zitten om te bezinnen welke knuffel ik voor het Poekie-project zou inzenden.  Ben achter mijn naaimachine gekropen en deze is wel een kanshebber al krijgt hij ook nog een gehaakt vriendje mee :-).  't Is een muisje geworden in een slaapzakje (voor degenen die het er niet in zien °bloos°)

Lekker knus in het slaapzakje
En even op ontdekking

Verder wil ik jullie mijn 'mislukte' uil ook nog even showen, Zoë vond dat hij ook een plaatsje op 'tinternet' verdient, dus bij deze... (let op de uierpoot(jes))

En al liggend (kan je nog beter de mislukte pootjes bewonderen (en lachen, heb ik ook al gedaan ;-))

De lap stof waar dit uiltje op ligt heb ik kunnen scoren in de kringloopwinkel deze week, de lap is een soort jeansstof van 3x4m en heeft me.... 3 euro gekost... Wees nu eerlijk, dat kon ik toch niet laten liggen??? Toch?

De postbode maakte me ook blij vandaag: mijn applicatie die ik via Kapaza heb besteld hebben mij bereikt, denk dat ze mooi gaan staan op een tas/rokje/jasje van bovenstaande stof... Ze zijn wat Hollands getint (rood, wit, blauw) maar ik vind ze heel mooi!


Tot blogs!!






4 opmerkingen:

  1. Wat schattig het muisje! EN nee, heb je uil niet uitgelachen. Die applicaties wat je besteld heb kan je ook gewoon bij de Action kopen hoor...ze zijn wel erg leuk, heb deze ook in huis.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De muis in slaapzak is geweldig. De uil is erg grappig, hoef je je niet voor te schamen. Ik ben benieuwd wat je met de applicaties gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind wel dat je dat muisje er duidelijk in ziet hoor! 't is heel leuk trouwens! De uil vind ik ook mooi, poten zijn een beetje raar idd ;) Misschien kan voor de poten 1 lapke nemen en de tenen erop stikken inplaats?
    De applicaties zijn ook tof! Ge zijt goed bezig hoor met uw naaimachine! Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen